Dwóch pięściarzy, Daniel „Jonasz” Adamiec i Damian Durkacz, twarzami kampanii reklamowej Suzuki – sportowcy promują ofertę samochodów oraz specjalną kolekcję odzieży sportowej Suzuki Boxing. Kolekcja jest dostępna w autoryzowanych salonach samochodowych Suzuki.
Kampania z udziałem pięściarzy to konsekwencja długoletniej współpracy Suzuki Motor Poland z Polskim Związkiem Bokserskim, która rozpoczęła się w 2017 roku. Początkowo opierała się ona na wsparciu pojedynczych wydarzeń: Międzynarodowego Turnieju Bokserskiego im. Feliksa Stamma, Memoriału Leszka Drogosza i Światowej Konferencji Boksu Olimpijskiego.
Suzuki Motor Poland zostało następnie sponsorem strategicznym Polskiego Związku Bokserskiego, tworząc zespół Suzuki Top Team wspierający stypendiami grupę pięściarek i pięściarzy reprezentujących Polskę (wśród nich znaleźli się m.in. Daniel „Jonasz” Adamiec i Damian Durkacz).
Zaangażowanie Suzuki Motor Poland w rozwój polskiego pięściarstwa pozwoliło na stworzenie cyklu międzypaństwowych meczów bokserskich Suzuki Boxing Night, które stały się znakomitym sprawdzianem dla kadry seniorów kobiet i mężczyzn przed międzynarodowymi turniejami oraz mistrzostwami. Cykl Suzuki Boxing Night to również sprawdzian dla pięściarzy cyklu boksu zawodowego.
Jedną z ostatnich inicjatyw Suzuki Motor Poland i Polskiego Związku Bokserskiego jest Suzuki Boxing Promotion, cykl meczów bokserskich promujący juniorów oraz kadetów.
W Warszawie odbyło się czterodniowe szkolenie poświęcone modelowi Suzuki Swift, który w kwietniu wjechał do Europy.
Dowiedz się więcejNowy Swift - kolejny model tzw. globalny - zachował charakterystyczną linię kojarzącą się z poprzednimi generacjami tego świetnie rozpoznawanego Suzuki, ale przeszedł radykalne przeprojektowanie.
Dowiedz się więcej19 kwietnia kadra naszych pięściarzy zmierzyła się w pojedynkach boksu olimpijskiego z reprezentantami Irlandii. Mecz Polska – Irlandia zakończył się wynikiem 14:6.
Dowiedz się więcejOd wielu lat redakcja Auto Świat publikuje swój raport dotyczący usterkowości samochodów osobowych 26 marek najpopularniejszych na polskim rynku.
Dowiedz się więcej