01.06.2020

Akcja serwisowa „Lato z Suzuki”

Przed falą letnich upałów zadbaj o swoją klimatyzację i skorzystaj ze specjalnych rabatów. W promocyjnej cenie dostępne jest również ozonowanie wnętrza samochodu. Akcja promocyjna w ASO Suzuki rozpocznie się 1 czerwca i będzie trwać do końca lipca.

Przed wakacyjnymi wyprawami warto zatroszczyć się o przygotowanie samochodowej klimatyzacji. Zadbaj o zdrowe powietrze w samochodzie i swoje dobre samopoczucie. W terminie od 1 czerwca do 31 lipca ASO zapraszają posiadaczy samochodów Suzuki do skorzystania z promocyjnej akcji serwisowej „Lato z Suzuki”.

W tym terminie usługa „czysta klimatyzacja” polegająca na profesjonalnej dezynfekcji układu klimatyzacji kosztuje 99 zł. W ramach Programu Serwisowego Suzuki można otrzymać 30% rabatu na oryginalne części Suzuki z oferty ASO wykorzystane do naprawy usterek układu klimatyzacji wykrytych w czasie trwania akcji. Klienci Suzuki mogą również skorzystać z usługi profesjonalnego ozonowania wnętrza pojazdu w promocyjnej cenie 79 zł.

Podczas trwania akcji „Lato z Suzuki” obowiązują także niższe, promocyjne ceny filtrów klimatyzacji. Szczegóły oferty znajdują się w REGULAMINIE.

13.09.2024

Suzuki Marine na 64. Targach „International Boat Show”

Podczas zbliżających się targów we włoskiej Genui Suzuki zaprezentuje gamę wszystkich najnowszych silników zaburtowych, a także dwie linie własnej produkcji pontonów Suzukino oraz Suzumar.

Dowiedz się więcej
09.09.2024

Suzuki na Superpucharze Polski w piłce ręcznej

Za nami emocjonujące starcia o Superpuchar Polski w piłce ręcznej, którego Sponsorem Oficjalnym jest Suzuki Motor Poland!

Dowiedz się więcej
06.09.2024

Suzuki w gronie Oficjalnych Sponsorów Superpucharu Polski

Suzuki Motor Poland, wieloletni partner ligowych rozgrywek piłki ręcznej ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet, został oficjalnym sponsorem pierwszego Superpucharu Polski – Łódź ’24.

Dowiedz się więcej
03.09.2024

Oszczędzaj na każdym kilometrze, czyli co potrafi nowy hybrydowy Suzuki Swift

Japoński hatchback, od chwili debiutu w roku 2004 i wprowadzenia go na światowe rynki w charakterze tzw. modelu globalnego, był wielokrotnie nagradzany i został doceniony przez klientów.

Dowiedz się więcej